Bezpłatny zwrot produktu

Drogi Konsumencie - u nas 30 dni na bezpłatny zwrot produktu!

 

List przewozowy oraz paczkę zanosimy na Pocztę Polską i przekazujemy pracownikowi poczty.

0 za przesyłkę!

 .

.

Bezpłatny zwrot z Konta Klienta jest prosty, szybki i dostępny dla każdego Klienta będącego Konsumentem, nawet jeśli nie zakładał konta podczas zakupu. Zwrot odbywa się wg instrukcji wyświetlanych na ekranie. Przygotowanie bezpłatnego zwrotu nie wymaga żadnych umiejętności ani wiedzy komputerowej. Potrzeby jest dostęp do Internetu oraz drukarka.

.

Wystarczy postępować krok po kroku:

  • kliknąć na niebieski przycisk "Twoje konto w sklepie" w e-mailu, który otrzymali Państwo od nas jako potwierdzenie wpływu zamówienia do sklepu lub którymkolwiek mailu od nas - otwiera się strona do logowania;

  • klikamy "Nie pamiętam loginu i hasła";

  • otwiera się okienko z prośbą o podanie adresu e-mail, który podawaliśmy przy zakupie; wpisujemy adres i klikamy na niebieski przycisk "Wyślij e-mail";

  • otrzymują wówczas Państwo na swoją pocztę mailową e-mail z niebieskim przyciskiem "Zaloguj się do sklepu", po kliknięciu którego przenoszeni są Państwo bezpośrednio do swojego Konta Klienta w sklepie cooltools.pl; nie trzeba nic pamiętać ani zapisywać;

  • widzimy swoje Konto Klienta; klikamy na napis "Dodaj zwrot towarów", który znajduje się tuż obok kwadraciku z niebieską strzałką;

  • jeśli mamy kilka zamówień klikamy na napis "dodaj zwrot" przy zamówieniu, z którego towar chcemy zwrócić;

  • wybieramy spośród widocznych produktów te produkty, które chcemy zwrócić, czyli klikamy i zaznaczamy kwadraciki przy produktach do zwrotu;

  • klikamy na niebieski przycisk "Przejdź dalej";

  • klikamy na "Skorzystam z przesyłki zwrotnej opłaconej przez sklep";

  • klikamy na niebieski przycisk "Przejdź dalej";

  • wybieramy adres do wysyłki - klikamy na "MAGAZYN głowny Stara Iwiczna";

  • klikamy na niebieski przycisk "Przejdź dalej";

  • teraz wybieramy, dokąd cooltools.pl ma zwrócić pieniążki za zwracane przez Państwa produkty:

    • jeśli chcemy wybrać inny produkt zamiast tego zwracanego - wybieramy "Saldo Klienta";
    • jeśli cooltools.pl ma przelać pieniądze na konto bankowe - klikamy "Przelew" i wpisujemy nr konta bankowego w okienko;
  • klikamy na niebieski przycisk "Przejdź dalej";

  • wyświetla się strona z podsumowaniem zwrotu: widzimy listę zwracanych produktów, ich ceny, koszt przesyłki produktów ze Sklepu do Klienta, który jest również zwracany proporcjonalnie do ilości zwracanych produktów z danego zamówienia;

  • jeśli wszystko się zgadza klikamy na niebieski przycisk "Dodaj zgłoszenie zwrotu"; jeśli nie wszystko się zgadza klikamy na niebieski przycisk "Wróć do poprzedniego kroku", poprawiamy i znowu klikamy na niebieski przycisk "Przejdź dalej";

  • teraz drukujemy dokument zwrotu oraz list przewozowy dla Poczty Polskiej klikając na niebieski przycisk "Drukuj dokument zwrotu";

  • dokument zwrotu podpisujemy i razem z kopią dokumentu zakupu odsyłanych towarów wkładamy do paczki wraz ze zwracanymi, nieużywanymi produktami; dobrze zabezpieczoną, zamkniętą paczkę oraz list przewozowy dla Poczty Polskiej zabieramy na najbliższą placówkę Poczty Polskiej i przekazujemy pracownikowi bez żadnych opłat;

 

To wszystko!  Prosto, szybko i bezpłatnie ! 

.

 .

.

W każdej chwili możesz wejść ponowie na swoje Konto Klienta postępując tak samo, jak w pierwszych 4 krokach powyższej instrukcji i sprawdzić status swojego zwrotu. Możesz także śledzić drogę swojej paczki do cooltools.pl

 

Wszelkie informacje kto i na jakich zasadach uprawniony jest do skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy znajdują się tutaj.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixel