Dożywotnia gwarancja SATA obowiązująca do 21.04.2016

Logo marki SATA

 

Warunki dożywotniej gwarancji na narzędzia ręczne marki SATA kupione do 21.04.2016r.:

.

 .

A. WARUNKI UDZIELONEJ DOŻYWOTNIEJ GWARANCJI:

1. Sprzedawca, S-A-M Sp. z o.o., 44-285 Rzuchów, ul. Rybnicka 77a, zwany dalej Gwarantem, gwarantuje najwyższą jakość narzędzi ręcznych SATA. Świadczenie gwarancyjne obejmuje tylko i wyłącznie uszkodzenia powstałe w narzędziach na skutek wad materiałowych i produkcyjnych, pod warunkiem użycia ich zgodnie z przeznaczeniem.

2. Gwarant ponosi odpowiedzialność za wady fizyczne (materiałowe bądź produkcyjne) tkwiące w narzędziu. Gwarant udziela gwarancji na narzędzia zakupione do użytku na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

3. Ujawnione w okresie gwarancji wady zostaną usunięte w czasie nie dłuższym niż 14 dni, licząc od daty dostarczenia reklamowanego narzędzia do siedziby Gwaranta, o ile naprawa nie wymaga dodatkowej ekspertyzy producenta lub rzeczoznawcy lub narzędzie/część podlegająca wymianie nie musi być sprowadzona od Producenta, oraz o ile nie wystąpią okoliczności traktowane jako mające postać siły wyższej uniemożliwiające spełnienie świadczenia w oznaczonym czasie, np.: powódź, pożar, strajki, klęski żywiołowe, restrykcje importowe, okres postojów producenta, itp.

4. W przypadku kompletu produktów np.: zestaw kluczy nasadowych, dożywotnia gwarancja obejmuje tylko uszkodzony produkt, a nie cały zestaw.

5. Koszt dostarczenia reklamowanego narzędzia do siedziby Gwaranta ponosi Gwarant. W przypadku nieuzasadnionego wezwania Gwarant ma prawo obciążyć Klienta kosztami dostawy i kosztami manipulacyjnymi związanymi z wyjaśnieniem sprawy. (*)

6. W przypadku uznania gwarancji uszkodzonego produktu zostanie on naprawiony, wymieniony na nowy bądź jeżeli towar został wycofany z oferty lub nie znajduje się na stanie magazynowym Gwaranta narzędzie zostanie wymienione na inne o podobnej charakterystyce i wartości.

7. Nabywca narzędzia dostarcza i odbiera reklamowany towar bezpośrednio u sprzedawcy, u którego został zakupiony.

8. Dokument gwarancyjny (o ile występuje) jest ważny jeśli posiada prawidłowo wypełnione wpisy dotyczące sprzedanego narzędzia i pieczęć sprzedawcy.

9. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową (Dz.U. z 2002 r. nr 141, poz.1176).

 

B. ODMOWA PRZYJĘCIA REKLAMACJI:

Gwarant odmawia przyjęcia reklamacji tylko w przypadku:

● stwierdzenia użytkowania narzędzia niezgodnie z przeznaczeniem czy instrukcją obsługi,

● stwierdzenia przyczyny usterki innej niż wada materiałowa bądź produkcyjna tkwiąca w narzędziu,

● wady formalnej związanej z dokumentami sprzedaży narzędzia jak: niewypełniony dokument gwarancyjny, niewypełniona karta zgłoszenia reklamacyjnego, brak dowodu zakupu.

 

C. GWARANCJĄ DOŻYWOTNIEJ JAKOŚCI NIE SĄ OBJĘTE WADY NARZĘDZI:

● użytych niezgodnie z przeznaczeniem bądź instrukcją obsługi,

● poddanych nieodpowiedniemu przechowywaniu bądź wadliwej konserwacji,

● uszkodzonych mechanicznie, termicznie lub chemicznie na skutek oddziaływania czynników zewnętrznych,

● uszkodzonych na skutek wcześniej nie usuniętych uszkodzeń,

takich jak klucze dynamometryczne i podnośniki, które są objęte gwarancją 12 miesięcy zgodnie z dołączaną do nich kartą gwarancyjną.

 

 

03.11.2013

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixel