Serwis YATO Premium (elektronarzędzia)

Logo YATO na www.cooltools.pl

Program serwisowy Yato Premium

 .

 .

Program Yato Premium został stworzony dla dedykowanych urządzeń YATO. Kupując wysokiej jakości najnowsze elektronarzędzia marki YATO, nasi klienci mogą skorzystać z nowej, prestiżowej usługi w postaci Serwisu YATO PREMIUM.

 .

Program Serwis YATO PREMIUM umożliwia:

  • wydłużenie gwarancji na elektronarzędzia marki YATO do 36 miesięcy
  • obsługę zgłoszeń gwarancyjnych w systemie door-to-door
  • naprawę urządzenia w ciągu 7 dni roboczych

 .

Aby skorzystać z tej usługi wystarczy, że klient zarejestruje nowo zakupione urządzenie w Serwisie YATO Premium w ciągu 4 tygodni od daty zakupu. To wystarczy, aby produkt został objęty wydłużoną, bezpłatną 3 letnią gwarancją realizowaną w systemie door-to-door.

 .

W przypadku zgłoszenia gwarancyjnego – gwarancja door–to-door zapewnia naszym klientom komfortową obsługę i realizację zgłoszenia gwarancyjnego – bez wychodzenia z domu. Kurier odbiera od klienta uszkodzone urządzenie, następnie w ciągu 7 dni roboczych produkt jest naprawiany w autoryzowanym serwisie TOYA S.A. i dostarczany z powrotem pod wskazany przez klienta adres. TOYA S.A. pokrywa wszystkie koszty związane z naprawą i transportem urządzenia w obie strony. Dodatkowo podczas całego cyklu zgłoszenia klient może na bieżąco śledzić w Serwisie YATO PREMIUM status swojego zgłoszenia

Listę urządzeń objętych programem można znaleźć na stronie programu http://pakietpremium.yato.pl w zakładce „Informacje”.

 .

.

CO ZYSKUJE NASZ KLIENT:

 .

  • Trzyletni program gwarancji na zakupiony sprzęt należący do programu Premium.
  • Bezpłatną, komfortową i szybką obsługę zgłoszeń gwarancyjnych w systemie „door-to-door”.
  • Naprawę urządzenia zgłoszonego w programie YATO PREMIUM w ciągu 7 dni roboczych.

 .

W JAKI SPOSÓB KLIENT MOŻE ZAREJESTROWAĆ URZĄDZENIE W PROGRAMIE YATO PREMIUM?              .   

  1. Należy wejść na stronę http://pakietpremium.yato.pl
  2. Aby zarejestrować się w programie należy wybrać zakładkę „Rejestracja” oraz wypełnić formularz rejestracji użytkownika.
  3. Aby zarejestrować nowo zakupione urządzenie na portalu, należy wybrać opcję „Zarejestruj nowy produkt” a następnie wypełnić formularz rejestracji urządzenia i postępować zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie oraz informacjami otrzymywanymi drogą mailową.
  4. Na zarejestrowanie urządzenia klient ma 4 tygodnie od daty zakupu urządzenia.
  5. Po zarejestrowaniu urządzenia można dokonywać zgłoszeń gwarancyjnych w Serwisie YATO Premium oraz sprawdzać aktualny status ich realizacji.

 .

W JAKI SPOSÓB KLIENT MOŻE ZGŁOSIĆ URZĄDZENIE DO NAPRAWY W PROGRAMIE YATO PREMIUM – KROK PO KROKU:

  1. Należy wejść na stronę http://pakietpremium.yato.pl
  2. Zalogować się na portalu przy użyciu danych podanych w trakcie rejestracji.
  3. Wejść do zakładki „Zarejestrowane produkty”.
  4. Wybrać urządzenie, które klient chce zgłosić do naprawy.
  5. Nacisnąć klawisz „Zgłoszenie gwarancyjne”.
  6. Podać rodzaj usterki, okoliczności jej występowania oraz inne informacje pomocne w opisaniu niesprawności urządzenia.
  7. Podać adres, pod który ma zgłosić się kurier w celu odebrania urządzenia do naprawy. Na ten sam adres odeślemy sprzęt po wizycie w serwisie.
  8. Po zarejestrowaniu zgłoszenia, drogą mailową klient otrzyma zwrotne potwierdzenie zarejestrowania zgłoszenia w systemie.
  9. Pracownik Serwisu TOYA skontaktuje się z klientem telefonicznie lub mailowo, żeby uzgodnić termin odbioru przesyłki. Uzgodnienia zostaną potwierdzone przez biuro Serwisu drogą mailową.
  10. Do czasu przyjazdu kuriera klient powinien przygotować paczkę z urządzeniem. Do paczki należy dołączyć dowód zakupu oraz wypełnioną kartę gwarancyjną.
  11. Klient powinien zapakować urządzenie w sposób umożliwiający jego bezpieczny transport do naszego serwisu. Zalecamy zapakowanie urządzenia w oryginalne opakowanie, w którym urządzenie zostało dostarczone w momencie zakupu. Należy pamiętać, że kurier ma prawo odmówić podjęcia przesyłki, która została nieprawidłowo zapakowana.
  12. Po odebraniu paczki przez kuriera, nasz klient będzie na bieżąco informowany drogą mailową o postępach w realizacji zgłoszenia.

 .

Więcej szczegółów na stronie http://pakietpremium.yato.pl w zakładce „Regulamin”.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixel