Gwarancja Quatros

 

Warunki 12-miesięcznej gwarancji QUATROS

I. WARUNKI UDZIELENIA GWARANCJI

1. P.W. TECHSAM Woch Sp. J. z siedzibą w Lublinie przy ul. Nałęczowskiej 75, zwana dalej Gwarantem, gwarantuje najwyższą jakość narzędzi ręcznych i urządzeń warsztatowych Quatros.


2. Gwarant ponosi odpowiedzialność za wady fizyczne (materiałowe bądź produkcyjne) tkwiące w oferowanych produktach przez okres 1 roku z wyłączeniem akumulatorów i baterii będących częścią produktów, na które okres odpowiedzialności wynosi 6 miesięcy.


3. Ujawnione w okresie gwarancji wady zostaną usunięte w czasie nie dłuższym niż 14 dni roboczych, licząc od daty dostarczenia reklamowanego produktu do siedziby Gwaranta, o ile naprawa nie wymaga dodatkowej ekspertyzy producenta lub rzeczoznawcy lub produkt/część podlegająca wymianie nie musi być sprowadzona od Producenta, oraz o ile nie wystąpią okoliczności traktowane jako mające postać siły wyższej uniemożliwiające spełnienie świadczenia w oznaczonym czasie, np. powódź, pożar, strajki, klęski żywiołowe, restrykcje importowe, okres postojów producenta, itp.


4. W przypadku kompletu produktów np. zestaw kluczy nasadowych, gwarancja obejmuje tylko uszkodzony element, a nie cały zestaw.


5. Koszt dostarczenia reklamowanego produktu do siedziby Gwaranta ponosi Gwarant. W przypadku odrzucenia reklamacji Gwarant ma prawo obciążyć reklamującego kosztami dostawy.


6. W przypadku uznania reklamacji produkt zostanie naprawiony, wymieniony na nowy, bądź jeżeli został wycofany z oferty, wymieniony na inny o podobnej charakterystyce i wartości.


7. Gwarant udziela gwarancji wyłącznie nabywcy produktu. W przypadku dalszej odsprzedaży każdy kolejny nabywca powinien reklamować produkt u sprzedawcy, u którego został zakupiony.


8. Dokument gwarancyjny (o ile występuje) jest ważny jeśli posiada prawidłowo wypełnione wpisy dotyczące sprzedanego narzędzia i pieczęć sprzedawcy.


II. WARUNKI PRZYJĘCIA REKLAMACJI

1. Reklamacja zostanie przyjęta wyłącznie pod warunkiem uprzedniego wypełnienia formularza gwarancyjnego.

 
2. Gwarant odmawia przyjęcia reklamacji w przypadku:

  • stwierdzenia użytkowania produktu niezgodnie z przeznaczeniem czy instrukcją obsługi,
  • stwierdzenia przyczyny usterki innej niż wada materiałowa bądź produkcyjna tkwiąca w produkcie


III. WYŁĄCZENIA GWARANCJI

1. Gwarancją nie są objęte wady produktów powstałe w wyniku:

  • naturalnego zużycia
  • użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem bądź instrukcją obsługi (w szczególności nadmiernego obciążania narzędzi, stosowania narzędzi udarowych do kluczy przeznaczonych do pracy ręcznej, niewystarczającego smarowania gwintów śrub),
  • nieodpowiedniego przechowywania bądź wadliwej konserwacji,
  • uszkodzenia mechanicznego, termicznego lub chemicznego na skutek oddziaływania czynników zewnętrznych,
  • uszkodzenia wskutek zaniechania naprawy wcześniejszych uszkodzeń

2. Gwarancją nie są objęte następujące produkty:

  • Końcówki typu bit zwykłe i udarowe, z nasadką i bez nasadki
  • Wkrętaki, jeżeli charakter uszkodzeń wskazuje na niewłaściwy dobór do rodzaju śruby lub nadmierne obciążenie


IV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego z tytułu rękojmi za wady wynikających z przepisów Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 1964r. nr 16 poz. 93 z późn. zm. tekst jedn. Dz. U. z 2014r. nr 0 poz. 121)

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixel