Gwarancja Bosch
Elektronarzędzia oraz przyrządy pomiarowe BOSCH, wprowadzone do obrotu na terenie Polski przez Robert Bosch Sp. z o.o., ul. Jutrzenki 105, Warszawa, objęte są gwarancją producenta na następujących warunkach:
WARUNKI GWARANCJI
(obowiązuje od: 01.04.2016)
.
Czas trwania gwarancji:
Gwarancja udzielana jest na okres 12 miesięcy od daty zakupu w przypadku zastosowania zawodowego lub porównywalnego z zawodowym oraz na 24 miesiące od daty zakupu w przypadku zakupu i zastosowania konsumenckiego. Okres gwarancji rozpoczyna się w momencie zakupu urządzenia przez pierwszego użytkownika, przy czym decydująca jest data na oryginalnym dowodzie zakupu.
.
Elektronarzędzia, przyrządy pomiarowe, elektronarzędzia ogrodowe linii Niebieskiej i Zielonej mogą zostać objęte rozszerzoną 36-miesięczną gwarancją, pod warunkiem dokonania ich rejestracji w ciągu 30 dni od daty zakupu na stronie internetowej:
- dla elektronarzędzi linii Niebieskiej www.bosch-professional.com/warranty
- dla elektronarzędzi linii Zielonej www.MyBosch-Tools.com
.
Przedłużoną gwarancją nie są objęte narzędzia wysokiej częstotliwości, przemysłowe wkrętarki akumulatorowe i narzędzia pneumatyczne, standardowy osprzęt, akumulatory i ładowarki oraz w przypadku zastosowania zawodowego elektronarzędzia linii Zielonej.
2 lata usługi Premium Serwis dla fabrycznie nowych, akumulatorów litowo-jonowych z linii niebieskiej wraz z należącymi do nich ładowarkami. Jeżeli w okresie obowiązywania programu Premium Serwis wystąpi usterka zarejestrowanego produktu spowodowana wadą materiałową, błędem produkcyjnym lub zużyciem, firma Robert Bosch dokona nieodpłatnej naprawy danego, zarejestrowanego produktu lub jego wymiany na produkt pozbawiony wad (ew. kolejny model danego produktu). Produkty podlegające wymianie lub ich części przechodzą na własność firmy Robert Bosch.
.
Program Premium Serwis zaczyna obowiązywać od dnia zakupu produktu i kończy się po 24 miesiącach od tej daty. Decydujące znaczenie ma w tym przypadku data na oryginalnym dowodzie zakupu.
.
W celu skorzystania z usług programu Premium Serwis nabywca zobowiązany jest zarejestrować produkt w ciągu 4 tygodni od daty zakupu. Zarejestrować produkt można wyłącznie drogą internetową na stronie www.bosch-professional.com/warranty/ Rejestracja będzie uznana za ważną pod warunkiem kompletnego i prawidłowego wypełnienia formularza internetowego oraz otrzymania od RBPL potwierdzenia rejestracji (certyfikat). Potwierdzenie rejestracji należy bezzwłocznie wydrukować
.
Zakres ochrony gwarancyjnej:
Gwarancja obejmuje wyłącznie uszkodzenia wynikające z ukrytych wad produkcyjnych lub materiałowych pod warunkiem, że:
- narzędzie było użytkowane zgodnie z instrukcją obsługi i przeznaczeniem oraz odpowiednio konserwowane;
- stosowany był zalecany przez producenta osprzęt;
- narzędzie nie było demontowane ani modyfikowane przez osoby nieupoważnione;
- praca narzędziem nie była kontynuowana po wystąpieniu pierwszych objawów usterki;
- nie zniszczono (usunięto) tabliczki znamionowej z numerem seryjnym narzędzia.
.
Gwarancją nie są objęte uszkodzenia wynikające z przeciążenia narzędzia na skutek nadmiernej i/lub niewłaściwej eksploatacji. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych oraz wymiany część zużywających się w sposób naturalny, w tym szczotek węglowych, uchwytów narzędziowych, łożysk, akumulatorów, itp., o ile ich zużycie nie wynikało z ukrytych wad produkcyjnych lub materiałowych.
.
Gwarancja obejmuje wyłącznie uprawnienie do żądania naprawy narzędzi. W szczególnych wypadkach Serwis może podjąć decyzję o wydaniu nowego urządzenia zamiast naprawy.
.
Termin wykonania obowiązków z tytułu gwarancji wynosi 14 dni.
.
Podstawa udzielenia gwarancji:
Podstawą uznania reklamacji w ramach gwarancji jest prawidłowo wypełniona przez sprzedawcę, oficjalna karta gwarancyjna Bosch wraz z dowodem zakupu (faktura lub paragon).
.
Karta gwarancyjna musi zawierać nazwę, numer katalogowy i seryjny urządzenia, datę sprzedaży zgodną z dowodem zakupu oraz nazwę i adres sprzedawcy (pieczęć).
.
W przypadku przedłużonej 36-miesięcznej gwarancji na narzędzia z linii Bosch Niebieski i Bosch Zielony dodatkowo wymagany jest certyfikat rejestracji narzędzia.
.
Zgłoszenie gwarancyjne:
Naprawy gwarancyjne na terenie Polski wykonywane są wyłącznie przez Centralny serwis elektronarzędzi Bosch.
W przypadku stwierdzenia wady narzędzie wraz z wymienionymi wyżej dokumentami należy przekazać do punktu sprzedaży lub przesłać (na koszt i ryzyko odbiorcy) poprzez zlecenie naprawy online www.bosch-pt.pl zakładka Serwis lub https://dhl24.com.pl/serwis/bosch.html lub telefonicznie DHL EXPRESS tel.: 42 6 345 345.
.
Informacje o naprawach:
email: bsc@pl.bosch.com – wszystkie narzędzia
tel.: (22) 715 44 50, fax: (22) 715 44 40 – narzędzia nadesłane
tel.: (22) 715 44 56, fax: (22) 715 44 41 – narzędzia dostarczone osobiście