12-miesięczna gwarancja Prodig Tech
- Dożywotnia gwarancja SATA obowiązująca do 21.04.2016
- Dożywotnia gwarancja SATA obowiązująca od 22.04.2016
- Dożywotnia gwarancja SATA obowiązująca do 21.04.2016
- 12 -miesięczna gwarancja SATA
- Dożywotnia gwarancja TENG TOOLS
- Nie objęte gwarancją TengTools
- 24-miesięczna gwarancja Master Air Tool
- 12- miesięczna gwarancja Master Air Tool
- Gwarancja JONNESWAY
- 12-miesięczna gwarancja QUATROS
- Gwarancja Corona i Corona Exclusive
- Gwarancje Metabo
- Gwarancja na produkty Fini
- Gwarancja na produkty WELDMAN
- 12-miesięczna gwarancja S-A-M na BEAD BAZOOKA
- Serwis YATO Premium (elektronarzędzia)
- 12-miesięczna gwarancja YATO
- 12-miesięczna gwarancja Prodig Tech
- 24-miesięczna gwarancja Prodig Tech
- 12-miesięczna gwarancja Luna
- 12-miesięczna gwarancja Limit
- Gwarancja ABAC
- Gwarancja Makita na elektronarzędzia
- Gwarancja Bosch
- Gwarancja Ferrua 12/24 m-ce
- Gwarancja AEG POWERTOOLS
- Gwarancja KSTools
1. Urządzenie jest objęte gwarancją 12-miesięczną liczoną od daty sprzedaży.
2. Producent urządzenia gwarantuje w tym okresie niezawodne jego funkcjonowanie, pod warunkiem użytkowania go we właściwy sposób.
3. Producent jest odpowiedzialny za wady fizyczne (produkcyjne) tkwiące w urządzeniu przez okres 12 miesięcy.
4. Ujawnione w tym okresie wady będą usunięte przez producenta w okresie 30 dni od daty przyjęcia urządzenia do serwisu.
5. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o okres od daty przyjęcia urządzenia do serwisu do daty jego wydania Użytkownikowi.
6. Urządzenie powinno być dostarczone do serwisu z wyposażeniem standardowym, czyste, z czytelnymi nadrukami na obudowie.
7. Gwarancja jest uznawana za ważną, jeśli posiada wpisaną datę sprzedaży oraz podpis producenta.
8. Dostarczenie reklamowanego urządzenia do serwisu (osobiście, drogą pocztową itp.) leży w gestii Użytkownika.
9. Serwis odmówi przyjęcia urządzenia do naprawy gwarancyjnej w przypadku niezachowania zastrzeżeń z pkt. 6, w przypadku stwierdzenia wady innej niż produkcyjna oraz w przypadku braku lub posiadania niewypełnionego dokumentu gwarancyjnego.
10. Gwarancją nie są objęte:
- wady powstałe w wyniku uszkodzeń mechanicznych, termicznych lub chemicznych urządzenia, wyposażenia i kabla zasilającego (złamanie, pęknięcie, nacięcie, deformacja, stopienie i spalenie);
- uszkodzenia spowodowane wadliwą instalacją elektryczną Użytkownika, zastosowaniem niewłaściwych zabezpieczeń elektrycznych, zastosowaniem nieodpowiednich przedłużaczy elektrycznych, uszkodzenia spowodowane zalaniem podzespołów elektrycznych i elektronicznych wodą;
- uszkodzenia spowodowane przeciążeniem urządzenia;
- uszkodzenia powstałe wskutek posługiwania się urządzeniem niezgodnie z instrukcją obsługi i przeznaczeniem, nieprawidłowym podłączeniem;
- urządzenia z naruszonymi plombami i znakowanymi zabezpieczeniami.
11. Wszystkie usterki wymienione w pkt. 10 mogą zostać usunięte przez serwis za uzgodnioną opłatą ponoszoną przez Użytkownika. Wysokość opłaty jest zmienna, ustalana jest na podstawie natury usterki.
12. Po upływie terminu gwarancji istnieje możliwość skorzystania z serwisu pogwarancyjnego, który zapewnia odpłatnie producent.
13. Gwarancja jest ważna wyłącznie z dowodem zakupu.