Biuro Obsługi Klienta- +48 785 107 507 - Pn-Pt 8:00-14:00 - DARMOWA DOSTAWA OD 499 PLN (dla przesyłek do 30 kg)

Gwarancja Bosch

WARUNKI GWARANCJI
(obowiązuje od: 01.04.2016)

.
Czas trwania gwarancji:
Gwarancja udzielana jest na okres 12 miesięcy od daty zakupu w przypadku zastosowania zawodowego lub porównywalnego z zawodowym oraz na 24 miesiące od daty zakupu w przypadku zakupu i zastosowania konsumenckiego. Okres gwarancji rozpoczyna się w momencie zakupu urządzenia przez pierwszego użytkownika, przy czym decydująca jest data na oryginalnym dowodzie zakupu.

Elektronarzędzia, przyrządy pomiarowe, elektronarzędzia ogrodowe linii Niebieskiej i Zielonej mogą zostać objęte rozszerzoną 36-miesięczną gwarancją, pod warunkiem dokonania ich rejestracji w ciągu 30 dni od daty zakupu na stronie internetowej:

- dla elektronarzędzi linii Niebieskiej www.bosch-professional.com/warranty
- dla elektronarzędzi linii Zielonej www.MyBosch-Tools.com

Przedłużoną gwarancją nie są objęte narzędzia wysokiej częstotliwości, przemysłowe wkrętarki akumulatorowe i narzędzia pneumatyczne, standardowy osprzęt, akumulatory i ładowarki oraz w przypadku zastosowania zawodowego elektronarzędzia linii Zielonej.

Zakres ochrony gwarancyjnej:
Gwarancja obejmuje wyłącznie uszkodzenia wynikające z ukrytych wad produkcyjnych lub materiałowych pod warunkiem, że:
- narzędzie było użytkowane zgodnie z instrukcją obsługi i przeznaczeniem oraz odpowiednio konserwowane;
- stosowany był zalecany przez producenta osprzęt;
- narzędzie nie było demontowane ani modyfikowane przez osoby nieupoważnione;
- praca narzędziem nie była kontynuowana po wystąpieniu pierwszych objawów usterki;
- nie zniszczono (usunięto) tabliczki znamionowej z numerem seryjnym narzędzia.

Gwarancją nie są objęte uszkodzenia wynikające z przeciążenia narzędzia na skutek nadmiernej i/lub niewłaściwej eksploatacji. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych oraz wymiany część zużywających się w sposób naturalny, w tym szczotek węglowych, uchwytów narzędziowych, łożysk, akumulatorów, itp., o ile ich zużycie nie wynikało z ukrytych wad produkcyjnych lub materiałowych.

Gwarancja obejmuje wyłącznie uprawnienie do żądania naprawy narzędzi. W szczególnych wypadkach Serwis może podjąć decyzję o wydaniu nowego urządzenia zamiast naprawy.

Termin wykonania obowiązków z tytułu gwarancji wynosi 14 dni.

Podstawa udzielenia gwarancji:
Podstawą uznania reklamacji w ramach gwarancji jest prawidłowo wypełniona przez sprzedawcę, oficjalna karta gwarancyjna Bosch wraz z dowodem zakupu (faktura lub paragon).

Karta gwarancyjna musi zawierać nazwę, numer katalogowy i seryjny urządzenia, datę sprzedaży zgodną z dowodem zakupu oraz nazwę i adres sprzedawcy (pieczęć).

W przypadku przedłużonej 36-miesięcznej gwarancji na narzędzia z linii Bosch Niebieski i Bosch Zielony dodatkowo wymagany jest certyfikat rejestracji narzędzia.

Zgłoszenie gwarancyjne:
Naprawy gwarancyjne na terenie Polski wykonywane są wyłącznie przez Centralny serwis elektronarzędzi Bosch.
W przypadku stwierdzenia wady narzędzie wraz z wymienionymi wyżej dokumentami należy przekazać do punktu sprzedaży lub przesłać (na koszt i ryzyko odbiorcy) poprzez zlecenie naprawy online www.bosch-pt.pl zakładka Serwis lub https://dhl24.com.pl/serwis/bosch.html lub telefonicznie DHL EXPRESS tel.: 42 6 345 345.

Informacje o naprawach:
email: bsc@pl.bosch.com – wszystkie narzędzia
tel.: (22) 715 44 50, fax: (22) 715 44 40 – narzędzia nadesłane
tel.: (22) 715 44 56, fax: (22) 715 44 41 – narzędzia dostarczone osobiście

pixel