Serwis YATO Premium (elektronarzędzia)
- Dożywotnia gwarancja SATA obowiązująca do 21.04.2016
- Dożywotnia gwarancja SATA obowiązująca od 22.04.2016
- Dożywotnia gwarancja SATA obowiązująca do 21.04.2016
- 12 -miesięczna gwarancja SATA
- Dożywotnia gwarancja TENG TOOLS
- Nie objęte gwarancją TengTools
- 24-miesięczna gwarancja Master Air Tool
- 12- miesięczna gwarancja Master Air Tool
- Gwarancja JONNESWAY
- 12-miesięczna gwarancja QUATROS
- Gwarancja Corona i Corona Exclusive
- Gwarancje Metabo
- Gwarancja na produkty Fini
- Gwarancja na produkty WELDMAN
- 12-miesięczna gwarancja S-A-M na BEAD BAZOOKA
- Serwis YATO Premium (elektronarzędzia)
- 12-miesięczna gwarancja YATO
- 12-miesięczna gwarancja Prodig Tech
- 24-miesięczna gwarancja Prodig Tech
- 12-miesięczna gwarancja Luna
- 12-miesięczna gwarancja Limit
- Gwarancja ABAC
- Gwarancja Makita na elektronarzędzia
- Gwarancja Bosch
- Gwarancja Ferrua 12/24 m-ce
- Gwarancja AEG POWERTOOLS
- Gwarancja KSTools
Program serwisowy Yato Premium
.
.
Program Yato Premium został stworzony dla dedykowanych urządzeń YATO. Kupując wysokiej jakości najnowsze elektronarzędzia marki YATO, nasi klienci mogą skorzystać z nowej, prestiżowej usługi w postaci Serwisu YATO PREMIUM.
.
Program Serwis YATO PREMIUM umożliwia:
- wydłużenie gwarancji na elektronarzędzia marki YATO do 36 miesięcy
- obsługę zgłoszeń gwarancyjnych w systemie door-to-door
- naprawę urządzenia w ciągu 7 dni roboczych
.
Aby skorzystać z tej usługi wystarczy, że klient zarejestruje nowo zakupione urządzenie w Serwisie YATO Premium w ciągu 4 tygodni od daty zakupu. To wystarczy, aby produkt został objęty wydłużoną, bezpłatną 3 letnią gwarancją realizowaną w systemie door-to-door.
.
W przypadku zgłoszenia gwarancyjnego – gwarancja door–to-door zapewnia naszym klientom komfortową obsługę i realizację zgłoszenia gwarancyjnego – bez wychodzenia z domu. Kurier odbiera od klienta uszkodzone urządzenie, następnie w ciągu 7 dni roboczych produkt jest naprawiany w autoryzowanym serwisie TOYA S.A. i dostarczany z powrotem pod wskazany przez klienta adres. TOYA S.A. pokrywa wszystkie koszty związane z naprawą i transportem urządzenia w obie strony. Dodatkowo podczas całego cyklu zgłoszenia klient może na bieżąco śledzić w Serwisie YATO PREMIUM status swojego zgłoszenia
Listę urządzeń objętych programem można znaleźć na stronie programu http://pakietpremium.yato.pl w zakładce „Informacje”.
.
.
CO ZYSKUJE NASZ KLIENT:
.
- Trzyletni program gwarancji na zakupiony sprzęt należący do programu Premium.
- Bezpłatną, komfortową i szybką obsługę zgłoszeń gwarancyjnych w systemie „door-to-door”.
- Naprawę urządzenia zgłoszonego w programie YATO PREMIUM w ciągu 7 dni roboczych.
.
W JAKI SPOSÓB KLIENT MOŻE ZAREJESTROWAĆ URZĄDZENIE W PROGRAMIE YATO PREMIUM? .
- Należy wejść na stronę http://pakietpremium.yato.pl
- Aby zarejestrować się w programie należy wybrać zakładkę „Rejestracja” oraz wypełnić formularz rejestracji użytkownika.
- Aby zarejestrować nowo zakupione urządzenie na portalu, należy wybrać opcję „Zarejestruj nowy produkt” a następnie wypełnić formularz rejestracji urządzenia i postępować zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie oraz informacjami otrzymywanymi drogą mailową.
- Na zarejestrowanie urządzenia klient ma 4 tygodnie od daty zakupu urządzenia.
- Po zarejestrowaniu urządzenia można dokonywać zgłoszeń gwarancyjnych w Serwisie YATO Premium oraz sprawdzać aktualny status ich realizacji.
.
W JAKI SPOSÓB KLIENT MOŻE ZGŁOSIĆ URZĄDZENIE DO NAPRAWY W PROGRAMIE YATO PREMIUM – KROK PO KROKU:
- Należy wejść na stronę http://pakietpremium.yato.pl
- Zalogować się na portalu przy użyciu danych podanych w trakcie rejestracji.
- Wejść do zakładki „Zarejestrowane produkty”.
- Wybrać urządzenie, które klient chce zgłosić do naprawy.
- Nacisnąć klawisz „Zgłoszenie gwarancyjne”.
- Podać rodzaj usterki, okoliczności jej występowania oraz inne informacje pomocne w opisaniu niesprawności urządzenia.
- Podać adres, pod który ma zgłosić się kurier w celu odebrania urządzenia do naprawy. Na ten sam adres odeślemy sprzęt po wizycie w serwisie.
- Po zarejestrowaniu zgłoszenia, drogą mailową klient otrzyma zwrotne potwierdzenie zarejestrowania zgłoszenia w systemie.
- Pracownik Serwisu TOYA skontaktuje się z klientem telefonicznie lub mailowo, żeby uzgodnić termin odbioru przesyłki. Uzgodnienia zostaną potwierdzone przez biuro Serwisu drogą mailową.
- Do czasu przyjazdu kuriera klient powinien przygotować paczkę z urządzeniem. Do paczki należy dołączyć dowód zakupu oraz wypełnioną kartę gwarancyjną.
- Klient powinien zapakować urządzenie w sposób umożliwiający jego bezpieczny transport do naszego serwisu. Zalecamy zapakowanie urządzenia w oryginalne opakowanie, w którym urządzenie zostało dostarczone w momencie zakupu. Należy pamiętać, że kurier ma prawo odmówić podjęcia przesyłki, która została nieprawidłowo zapakowana.
- Po odebraniu paczki przez kuriera, nasz klient będzie na bieżąco informowany drogą mailową o postępach w realizacji zgłoszenia.
.
Więcej szczegółów na stronie http://pakietpremium.yato.pl w zakładce „Regulamin”.